Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення:
Номер звернення:СЕ-1354899    [265966 / 13474]
Зареєстровано:13 Березня 2018
Тема звернення:Транспортне обслуговування
Відповідальний:Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області
Дата контролю:28 Березня 2018
Статус:Відповідь отримано
 
Текст звернення

12/03/2018 їхав автобусом з автовокзалу Кривий Ріг АС1- Харків АС-1. до автовокзалу м.Дніпро. Автоперевізник ТОВ ”Автотранссервіс” (Лоцман)., рейс №104, місце 2 В салоні автобуса були зломані спинки сидіння, тому у весь час приходилось їхати майже лежачі, на зауваження водій не реагував, а на прохання пересадити на службові місця ( вони були в нормальному стані) не звернув уваги, ці місця він вже продав іншим пасажирам. Також протягом рейсу водій набив повний автобус стоячи, тому у салоні було душно та постійно над тобою хтось висів. Після такої поїздки боліла спина та погіршилось самопочуття. Приходилось приймате знеболювачі пігулки. В салоні автобуса відсутня корректна інформація про перевізника, окрім телефону на дверях автобуса з вуличної сторони. Це вже не перший випадок коли на маршрут виходять такі автобуси, на зауваження перевізник не реагує, а водії як правило вдаються до агресивної поведінки, та кажуть що вони не відповідають за стан автобусу та не є представниками автоперевізника.