Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення:
Номер звернення:ЛУ-1308141    [213518 / 8227]
Зареєстровано:20 Березня 2017
Тема звернення:Транспортне обслуговування
Відповідальний:Департамент житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації
Дата контролю:3 Квітня 2017
Статус:Відповідь отримано
  Перегляд на інтерактивній карті
Текст звернення

Адреса проблеми: Дніпровський район, м. Підгородне, вул. Перемоги, б.96
Доводжу до Вашого відома , що сьогодні (20 березня 2017р.) з 6 год.30 хв до 7год 25 хв (а це початок ”час піку”) перевізником ПАТ ”Північтранс” на маршруті №236 (м.Дніпро-м.Підгороднє) було ПОРУШЕНО:

1) графік руху - інтервал між переобладнаними спрінтерами складав від 20 до 30 хв. Внаслідок чого, починаючи від !!!!ТРЕТЬОЇ вже зупинки маршрутні засоби не зупинялися на наступних зупинках (а всього зупинок - вісім!!).

2) маршрут по паспорту. Водій ПАТ ”Північтранс” на маршрутному транспортному засобі з номером АЕ2935AA побачивши людей,які простояли майже годину на зупинці, хотів проїхати по зустрічній смузі, але ,коли йому заблокували проїзд , то здав назад і об’їхав по іншій вулиці!!!!!!.

Фото даної події прикладено. Також є інші відеозаписи, підтверджуючі безвідповідальне ставлення перевізника до виконання своїх обов’язків.

Просимо, НАРЕШТІ, прийняти жорсткі міри по відношенню до перевізника, а також посадових осіб, які починаючи з січня місяця 2017р. до даного моменту не змогли навести лад, хоча було подано більше сотні скарг по даному перевізнику/маршруту від мешканців м.Підгороднього.
Прошу надати письмову відповідь про прийняті міри.