Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення:
Номер звернення:БУ-1298850    [203133 / 7321]
Зареєстровано:10 Січня 2017
Тема звернення:Комунальне господарство
Відповідальний:Криворізький МВК
Дата контролю:24 Січня 2017
Статус:Відповідь отримано
  Перегляд на інтерактивній карті
Текст звернення

Адреса проблеми: м. Кривий Ріг, Інгулецький район, вул. Панаса Мирного, б.4
05 січня 2017 року КПТМ «Криворіжтепломережа» без попереднього повідомлення споживачів через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше ніж за 10 календарних днів (згідно п.4 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення) припинило постачання гарячої води жителям Інгулецького району м.Кривого Рогу.
На звернення на гарячу лінію підприємства, а також у довідкову службу дільниці було повідомлено, що постачання гарячої води припинено через велику заборгованість споживачів перед підприємством. Більше ця послуга мешканцям району надаватися не буде. Порадили скаржитися.
У мене не має заборгованості за житлово-комунальні послуги, в тому числі і за послугу гарячого водопостачання. Я щомісяця своєчасно та в повному обсязі сплачую всі рахунки за житлово-комунальні послуги. Більшість мешканців району також своєчасно здійснюють оплату.
Я маю право на своєчасне надання послуг в установлених обсягах, належної якості, згідно законодавства України та Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.
КПТМ «Криворіжтепломережа» зобов’язане своєчасно надавати споживачу послуги в установлених обсягах, належної якості, безпечні для його життя, здоров’я та які не спричиняють шкоди його майну, відповідно до вимог законодавства та Правил.
Внаслідок неналежного надання або ненадання послуг КПТМ «Криворіжтепломережа» зобов’язане відшкодовувати збитки, завдані майну та/або приміщенню споживача та/або членів його сім’ї, шкоду, заподіяну його життю чи здоров’ю, а також моральну шкоду в порядку та розмірі, які визначаються відповідно до законодавства.
Мені не потрібно відшкодовувати збитки, я просто хочу, щоб постачання послуги з гарячої води припинили тим, хто має заборгованість перед підприємством, а не всім без винятку. Чому я та моя сім’я має страждати через чиєсь недбальство? На дворі зима, холодно, з крану тече крижана вода. В мене вдома маленька дитина, яка може захворіти через відсутність гарячої води.