Головна  →  Про контакт центр  →  Про нас

Що представляє собою Дніпропетровський регіональний контактний центр?

        Дніпропетровський регіональний контактний центр (далі ДРКЦ) є ефективним та простим способом зв’язку між владою області та громадянами. Основними завданням ДРКЦ є у першу чергу допомога мешканцям області у вирішенні нагальних проблем, які їх спіткають у повсякденному житті.

     ДРКЦ опрацьовує звернення (скарги), що надходять на урядову «гарячу лінію» т. 15-45 від мешканців Дніпропетровської області, а також повністю забезпечує функціонування «Гарячої лінії голови облдержадміністрації» т. 0-800-505-600. Для можливості розширення спілкування із владою розроблено веб-портал e-contact.dp.gov.ua, за допомогою якого кожен громадянин має можливість залишити звернення в електронному вигляді.

Переваги такого методу подання звернень (скарг):

  • не потребує значних витрат часу, якого у повсякденному житті громадян і так бракує.
  • не потрібно відвідувати будь-які заклади та установи, вистоювати черги для подання письмового звернення (скарги).
  • достатньо мати при собі лише телефон або комп’ютер.

       ДРКЦ є бюджетною установою, що належить до сфери управління обласної державної адміністрації та є суб’єктом єдиної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади. ДРКЦ у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та діє на підставі розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 17.10.2022 Р-168/0/3-22 «Про затвердження Положення про Дніпропетровський регіональний контактний центр у новій редакції».

      В результаті розвитку Дніпропетровському регіональному контактному центру були делеговані повноваження:

  • опрацювання звернень, що надходять через УКЦ;
  • повна організація та забезпечення функціонування «Гарячої лінії голови облдержадміністрації» 0 800 505 600;
  • організація та підтримка функціонування веб-порталу e-contact.dp.gov.ua.

        Найголовнішою задачею ДРКЦ є підвищення ефективності роботи влади, надання кваліфікованої допомоги людям. Саме за допомогою таких важелів ми підвищуємо довіру людей до влади. ДРКЦ – це індикатор роботи системи влади на всіх рівнях, в розрізі усіх сфер, це інструмент боротьби з корупцією та бюрократією. Щодня ведеться моніторинг звернень громадян області. Це дозволяє робити додатковий аналіз ситуації в містах і районах, відстежувати тенденції, «больові точки» і розробляти відповідні заходи з метою запобігання їх виникненню у подальшому.

     Ми вивчаємо громадську думку щодо оцінки діяльності роботи місцевих органів виконавчої влади, управлінь, відомств, організацій, а також виявляємо найактуальніші очікування жителів області від керівників усіх рівнів. Головне завдання  ДРКЦ – це адресна допомога населенню. 

Версiя для друку