Головна  →  Про контакт центр  →  Про нас

Контакт-центр

 

Ми працюємо щоденно з 8 до 20 години, крім вихідних

 

 «Гаряча лінія голови облдержадміністрації»

«Гаряча лінія голови облдержадміністрації»була створена передусім для оперативної допомоги громадянам у вирішенні нагальних питань, для надання консультативно-інформаційної допомоги, оскільки трапляються випадки, коли жителі мають проблему і навіть не знають куди потрібно звернутися, щоб її вирішити. Також  «Гаряча лінія голови облдержадміністрації»допомагає систематично проводити моніторинг роботи місцевих органів виконавчої влади, управлінь, відомств, організацій у напрямку реалізації проблемних питань, з якими до них звертаються громадяни.

У сфері контролю «Гарячої лінії голови облдержадміністрації» – понад 100 органів влади та їх підрозділів: місцеві міські та районні органи влади, управління та організації, територіальні підрозділи органів центральної виконавчої влади.

Для розширення можливостей спілкування із владою, «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» доповнена ще і web-сайтом, який дозволяє заповнивши картку-звернення в електронному вигляді, залишити своє проблемне питання для подальшого його розгляду та вирішення.

Найголовнішою задачею  «Гарячої лінії голови облдержадміністрації» є підвищення ефективності роботи влади, надання кваліфікованої допомоги людям. Саме за допомогою таких важелів ми  підвищуємо довіру людей до влади. Контакт-центр – це індикатор роботи системи влади на всіх рівнях, в розрізі усіх сфер, це інструмент боротьби з корупцією та бюрократією.  Щодня ведеться моніторинг звернень громадян до контакт-центру. Це дозволяє робити додатковий аналіз ситуації в містах і районах, відстежувати тенденції, «больові точки» і розробляти відповідні заходи з метою запобігання їх виникненню у подальшому. Довіра мешканців регіону до сили звернення на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації» дуже висока. Ми вишукуємо рішення, захищаємо права Людини, допомагаємо у скрутних ситуаціях – це головні принципи, за якими будується робота зі зверненнями громадян, які надходять на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації».

Ми вивчаємо громадську думку щодо оцінки діяльності роботи місцевих органів виконавчої влади, управлінь, відомств, організацій, а також виявляємо найактуальніші очікування жителів області від керівників усіх рівнів. Головне завдання  «Гарячої лінії голови облдержадміністрації» – це адресна допомога населенню. Влада, таким чином створює умови для участі жителів у вирішенні питань місцевого значення, сприяє задоволенню як культурних так і побутових потреб населення.

Кожен телефонний дзвінок – окрема історія життя людини, і ми не можемо, просто не маємо права залишатися осторонь.

Версiя для друку